Τετάρτη 10 Ιουλίου 2013

10 ΙΟΥΛΙΟΥ 2013

Ντρέπομαι!
Χριστέ μου, πόσο ντρέπομαι!
Απογοητεύομαι!
Χριστέ μου, πόσο απογοητεύομαι!
Ακούω!
Χριστέ μου, ακούω τις φωνές και τα συνθήματα!
Μυρίζω!
Χριστέ μου, μυρίζω όχι αρώματα από λουλούδια αλλά ουσίες χημικές!
Τους βλέπω!
Χριστέ μου, τους βλέπω απ’ το παράθυρό μου!
Φοβάμαι!
Χριστέ μου, φοβάμαι την επίθεση που πλησιάζει!
Συζητάω!
Χριστέ μου, συζητάω με αγωνία για τα χάλια μας!
Είμαι!
Χριστέ μου, είμαι ένας από αυτούς!
Δεν ξέρω!
Χριστέ μου, ανάθεμα κι αν ξέρω ποιο είναι το σωστό!
Ανακαλύπτω!
Χριστέ μου, ανακαλύπτω το απαράδεκτο αίσχος!
Λυπάμαι!
Χριστέ μου, λυπάμαι που ό, τι έχτισα γκρεμίζεται τόσο εύκολα!
Τι κάνω;

Χριστέ μου, τι κάνω εκτός από το να διαπιστώνωσυνειδητοποιώπικραίνομαιπαρανοώ;

Μαρίνα Αποστόλου
10/7/2013
Υπουργείο Παιδείας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου