Δευτέρα 30 Αυγούστου 2010

Συνέντευξη στο ''διαβάζουμε''

Η Μαρίνα Αποστόλου μπήκε δυναμικά στο χώρο του βιβλίου με την ποιητική συλλογή «Θα περπατήσουμε μαζί» από τις εκδόσεις Οσελότος.

Έδωσε μια αποκλειστική συνέντευξη για τους αναγνώστες του diabazoume.gr

Απολαύστε την...


Ποιο είναι το αγαπημένο σας ρητό;

Ουκ εν τω πολλώ το ευ κ' όταν κάνουμε ό,τι μπορούμε, κάνουμε ό,τι πρέπει.


Πώς ξεκινήσατε να γράφετε;

Μετά από μια μετάφραση ενός γαλλικού μυθιστορήματος που έκανα στα 23 μου.


Τι ήταν αυτό που σας ενέπνευσε ή σας έκανε να θέλετε να γράψετε το βιβλίο «Θα περπατήσουμε μαζί»;

Έγραψα το πρώτο μου ποίημα, απαρχή του Θα περπατήσουμε μαζί μετά από ένα ταξίδι στην Κω. Κι απλά δε σταμάτησα σ' αυτό.


Ποια είναι η πρώτη σκέψη που κάνετε το πρωί;

Σήμερα είναι μια καινούργια μέρα.


Το βράδυ με ποιες σκέψεις κοιμόσαστε;

Κοιμάμαι με σκέψεις που με ευχαριστούν και κυρίως που με ταξιδεύουν. Είμαι αρκετά ονειροπόλα


Τι σημαίνει για εσάς έμπνευση;

Έμπνευση σημαίνει σύλληψη ενός ερεθίσματος όπως μια λέξη, μια φράση, μια εικόνα, ένα περιστατικό... είναι ένα μπουμπούκι που κοιμάται μέσα στο μυαλό κι όταν έρθει η κατάλληλη ώρα ξυπνάει και ανθίζει στο χαρτί.


Τι είναι αυτό που σας γεμίζει και σας βοηθάει να συνεχίσετε το γράψιμο;

Η ανάγκη μου για έκφραση συναισθημάτων και εντυπώσεων.


Πόσες ώρες την ημέρα γράφετε;

Περίπου δύο ώρες κάθε βράδυ.


Στην Ελλάδα οι συγγραφείς δεν ζουν από τα βιβλία τους. Εσάς ποιο είναι το κύριο επάγγελμα σας;

Είμαι εκπαιδευτικός.


Τι αγαπάτε στους ανθρώπους;

Τη θετική ενέργεια και την όρεξη για ζωή.


Τι σημαίνει για εσάς ευτυχία;

Το να απολαμβάνεις μικρές χαρούμενες στιγμές.


Ποιο είναι κατά την άποψη σας το χειρότερο που μπορεί να συμβεί σε έναν άνθρωπο.

Το να πεθάνει το παιδί του.


Πότε γελάσατε τελευταία και με τι;

Με την παράσταση Ιππείς του Αριστοφάνη από το ΔΗ. ΠΕ. ΘΕ Αγρινίου.


Πως περνάτε τον ελεύθερο σας χρόνο;

Βλέπω θεατρικές παραστάσεις και γράφω. Επίσης, προσπαθώ να ταξιδεύω όσο πιο συχνά γίνεται.


Το βιβλίο που έχετε σε περισσότερες από μια εκδόσεις.

Οι άθλιοι του Β. Ουγκώ.


Το βιβλίο που θα θέλατε να έχετε γράψει εσείς.

Ποτέ δεν έχω νιώσει ότι θα θελα να έχω γράψει ‘'εγώ'' κάποιο βιβλίο όσο κι αν το χω λατρέψει.


Το βιβλίο που διαβάζετε αυτές τις μέρες.

Τελειώνω τη συλλογή διηγημάτων Μικρές χαρές της Μ. Κέντρου-Αγαθοπούλου.


Το ερωτηματολόγιο συντάχτηκε από τη Νανού Νικολά, για το www.diabazoume.gr, Αύγουστος 2010.


Copyright 2009 www.diabazoume.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου